Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud
paberMINUT 1.00paberMINUT 0.90paberMINUT 0.80paberMINUT 0.70paberMINUT 0.60paberMINUT 0.50paberMINUT 0.40
    Unustasid salasõna?    Registreeru kasutajaks! 
minut :: menüü

minut rubriigid

minut teemad

banner

Liitlasi toetama

postitas alvar miitingute osak. 7:51 25. märts, 2003
maailm dune kirjutab: "Reedel, 28. märts kell 17:00 minnakse USA saatkonna ette liitlastele toetust avaldama. http://www.lounge.pri.ee/iraak/"

OpenOffice.org 1.1 beeta1 | Iraaklaste vabastamiseks on vaja rohkem raha  >

 

 
minut.ee login
kasutajanimi:

parool:

[ tee uus kasutajakonto ]


asjakohased viidad
  • http://www.lounge.pri.ee/iraak /
  • More on maailm
  • Also by alvar

  • Liitlasi toetama | Logi sisse/tee kasutajakonto | Top | 21 kommentaari | otsi arutelust
    Künnis:
    peenes kirjas: Järgmised kommentaarid kuuluvad nende autoritele. Meie ei vastuta nende eest kuidagi.
    Re:Riigid, mis toetavad USA-d (hinne: 2)
    by alvar 11:38 25. märts, 2003 (#42499)
    Kasutaja #373 info | http://www.minut.ee/ | viimane päevik: 9:48 14. detsember, 2004
    võimalik, et selline materjal pakuks huvi - Iraq, oil and U.S. world hegemony (II), sisaldab järgmist huvitavat lõiku:

    This brings us back to the so-called “secret weapon” of Iraq. In the end of the 2000, Iraq switched its oil denomination from “the enemy currency” dollar to euro. When Iraq switched to euro, the value was low compared to the dollar, and it was considered as a political move with no economical sense. But the alarm bells were ringing in Washington, and the crucial question was: Who will follow next?

    Kui see tundub liiga aktuaalne ja propagandamaiguline, võib vürtsiks peale lugeda George Washingotni Ülikooli magistrantide uurimust USA väliskaubanduse tasakaalust, mis '99 aprillist pärinevana ehk objektiivsema kaaluga:

    If the new currency, euro, replaces the US dollar in international markets, and if the United States government begins to incur large debts denominated in euro, the likelihood of US default would increase.--- If I knew everything about you, would it make me your best friend?

    [ vasta sellele | artikkel ]
    French give ketchup and Coke the boot (hinne: 1)
    by Pampa 12:14 25. märts, 2003 (#43043)
    Kasutaja #20 info | http://www.minut.ee/search.pl?op=stories&author=20 | viimane päevik: 22:49 6. juuli, 2004
    asju aetakse ikka nii ;) French give ketchup and Coke the boot
    -----------
    IRC - #minut.ee @ ircworld.org
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Demonstratsioonile (hinne: 3, Lõbus)
    by Insener 10:31 25. märts, 2003 (#43049)
    Kasutaja #354 info
    Võimalik et lähen kohale kui suurema pundi kokku saan. Lähen selleks et sõjapooldajate näod (vabandan järgneva väljenduse eest) ülesse lüüa. Sest üldiselt, sõdu ma vihkan, rahu eest olen nõus aga võitlema nii et vajadusel ei jää kivi kivi peale.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Lõua andmise aadress (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 10:37 25. märts, 2003 (#43050)
    lounge.pri.ee - Daniel Muldia Asutuse aadress: Trummi Põik 5A-28, 12616, Tallinn Asutuse telefon: +3726726854
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Demonstratsioonile (hinne: 1, Lõbus)
    by Tundmatu Sõdur 10:43 25. märts, 2003 (#43051)
    Ah, võta rahulikult, Insener. Kui sa seal lehel veidi rohkem ringi vaatad, saad isegi aru, et mitte peksma ei pea neid vaesekesi vaid kaasa tundma.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Lõua andmise aadress (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 10:48 25. märts, 2003 (#43052)
    teen loosungi VABASTAGHE MEID KA ja kisendan ameriki ameriki ameriki, ega pollarid julge mind segada, toetan ju valitsuse poliitikat
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Riigid, mis toetavad USA-d (hinne: 2, Lõbus)
    by Tundmatu Sõdur 11:11 25. märts, 2003 (#43054)
    Turkey Uganda United Kingdom United States Uzbekistan
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Riigid, mis toetavad USA-d (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 11:18 25. märts, 2003 (#43055)
    see nimekiri on ilus. käimasoleva komöödiaseriaali üks paremaid nalju. kuna varem on usa soovinud end nende riikidega nii ametlikult ja sellises (isalikus) kontekstis siduda?

    teisalt. on keegi leidnud viiteid naftapoiste motiive lahti selgitavate kirjutisteni? lihtsalt 'raha' pole põhjendus. ja lihtsalt 'usa majanduse eduks' ei päde samuti. sisukamat?
    [ vasta sellele | artikkel ]
    TOETAMA SÕDA?! (hinne: 2, Lõbus)
    by Tundmatu Sõdur 8:49 25. märts, 2003 (#43056)
    toetan sõja alustamist lätiga ja lähen toetust nõudma usa saatkonna ette.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Lähevad jah :) (hinne: 3, Sisukas)
    by Alts 8:56 25. märts, 2003 (#43057)
    Kasutaja #936 info | http://www.minut.ee/
    Ei noh, las lähevad ja möllavad meil ju vaba maa. Eile EPL-i kommentaarides sõimati kõvasti "sõjavastaseid hipisid" ja lubati minna rae platsi meeleavaldusele sõjavastaste nägusid üles lööma. Samad inimesed organiseerivad nüüd sõda toetavat meeleavaldust (vastu lõugu ja teeme oma pooldava meeleavalduse, olid mitmes kommentaaris kenasti koos. Mis muidugi ei tähenda, et raudselt need inimesed etc..) Ma arvan, et "anname vastu lõugu neile kellel teised arvamused" ei näita mitte... Noh, eks kätega hakatakse siis rääkima kui mõistus otsa saab ja ego rahuldamata. Muideks selline jagunemine "pooldajateks" ja vastasteks kogub alles jõudu. Inimene lihtsalt mingi aja jooksul sulandub oma seisukohaga ja hiljem on selle ümberlükkamine vaatamata raudsetele argumentidele pea võimatu. Üldse jääb mulje, et pööbel (see vastu lõugu värk just sunnib nii mõtlema) on hakanud asja vastu huvi tundma ja poolt valima, kuna asi on "igavatest aruteludest ja diskussioonidest" praktikasse keeranud, mis on märksa paeluvam. On olemas ju suur hulk inimesi, kes suhtub vastuvõetavasse infosse ilma sügavama kriitikata, ning kelle "torud" (meedia) suuremad, seda usutakse.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Riigid, mis toetavad USA-d (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 12:26 25. märts, 2003 (#43304)
    netist võib leida kümneid palju paremini põhjendatud artikleid, kuidas USA majanduslikult kokku variseb. sama ka jaapani ja euroopa kohta. see et mingi asja on kirjutanud ühe ülikooli magistrandid, ei tee seda veel eriti tõsiseltvõetavaks, lugupeetud "majandusanalüütikud".
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Oh püha lihtsameelsus (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 8:10 25. märts, 2003 (#43311)
    No niisuguste ühepoolsete ja kontekstist väljarebitud põhjenduste peale küll mingile demonstratsioonile ei lähe ja ega need suhtumist ka ei muuda. Mõttetu värk.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Oh püha lihtsameelsus (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 8:20 25. märts, 2003 (#43312)
    Mõhhh? On sellel leheküljel tõsi taga või on see peen inglise huumor? Sellist sinisilmsust on nats raske uskuda...
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Oh püha lihtsameelsus (hinne: 1)
    by Matthias (reversethis-{gro.pi-on.araat} {ta} {ajegulitunim}) 13:52 25. märts, 2003 (#45993)
    Kasutaja #536 info
    Lehekülje omaniku endakohta käiv jutt näib sama huumorikat liini ajavat. Peaaegu nag Wremja juba ...
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Demonstratsioonile (hinne: 1)
    by Alts 15:07 25. märts, 2003 (#45998)
    Kasutaja #936 info | http://www.minut.ee/
    Tegelase lehelt, jaotusest kus ta enda kohta räägib: >eesti keel: > suht mõttetu tegelt, english ruulib Kuule mees, koli siit siis minema ja mine ela kuskil Ameerikaas või kus iganes sa end kodus tunned. Ebaküpsuse musternäidis. Popp ja noortepärane :)
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:eesti keeles, paluks! (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 15:08 25. märts, 2003 (#45999)
    http://www.lounge.pri.ee/me.php'st: ei meeldi: eesti keel: suht mõttetu tegelt, english ruulib Mis ta ikka seda õnnetut aborigeenide keelt kasutab, kui see talle ei meeldi. Tegelikult ei meeldi meile kellelegi eesti keel ja tahame hoopis engliššit rääkida.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:eesti keeles, paluks! (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 15:57 25. märts, 2003 (#46008)
    Vaatasin ka seda me.php'd. Tundub eluvõõras poisike olevat. Ei tea miks :-) aga millegi pärast ei taha mõistus ja sõjapooldamine ühte ajju ära mahtuda. Ma arvan, et ta kasutaks eesti keelt, kui oskaks. Paraku pole eesti keel PHP, mida iga mats oskab. :-)
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:eesti keeles, paluks! (hinne: 2)
    by sepp 16:43 25. märts, 2003 (#46010)
    Kasutaja #194 info | http://sepp.offline.ee/
    fafafafa... kui armulikult üleolevad...

    ---
    "I used to think that *I* was stupid, and then I met philosophers." - (Terry Pratchett, Small Gods)

    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Demonstratsioonile (hinne: 1)
    by qmm 17:14 25. märts, 2003 (#46014)
    Kasutaja #1380 info
    Insener kirjutas: "sõdu ma vihkan, rahu eest olen nõus aga võitlema nii et vajadusel ei jää kivi kivi peale"

    Mnjaa....
    Ka Iraaki mindi väidetavalt eesmärgiga tagada rahu ehk vahetada diktaatorlik reziim demokraatia vastu, viies nii Iraaki sõna- ja valikuvabadus ning enesemääramise õigus igale Iraaklasele seni olnud kitsa ringi eliitide asemel.

    Kas seda uskuda või mitte jääb igaühe otsustada ja ajaloo näidata aga Inseneri kommentaar näitab ilmekalt, et tegelikult on ta täpselt samasugune nagu Bushi administratsioon. Küsimus on vaid selles, kuidas nad oma tegusid õigustavad... Rahuaktivist my ass.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Re:Lõua andmise aadress (hinne: 1)
    by Jb 18:52 25. märts, 2003 (#46020)
    Kasutaja #1355 info | http://www.minut.ee/ | viimane päevik: 12:04 8. märts, 2004
    tundmatu sõduri luureandmed jätavad soovida... tasuks ikka asja enne kontrollida, kui avalikustada...
    [ vasta sellele | artikkel ]
  • 1 vastus allpool su määratud taset.
  • Warning: Do not look directly into laser with remaining eye.
    tyng@minut.ee
    Kõik info siin lehel on seespidiseks kasutamiseks, igasugune kopeerimine ja kasutamine kommertseesmärkidel ainult viitega. © minut.ee 2001-2010 ISSN 1406-8796
    Avalehele    Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud