Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud
paberMINUT 1.00paberMINUT 0.90paberMINUT 0.80paberMINUT 0.70paberMINUT 0.60paberMINUT 0.50paberMINUT 0.40
    Unustasid salasõna?    Registreeru kasutajaks! 
minut :: menüü

minut rubriigid

minut teemad

banner

35-protsendiline "rõõsk" koor ehk seks poolkõvaga

postitas mauri totu-kuul osak. 23:27 23. jaanuar, 2005
eesti värk Gis kirjutab: "Alles see oli kui löödi lamenti selle üle, et kohukesed ei kaalu enam 40 grammi vaid 38. Ja siis 35 grammi. Ma mõtlesin, et tühja kah, lapsed mugivad vähem ehk ja jääb natuke raha ka alles, loetakse ju kohukesi "tükk per naama" ning üle kolme maiuse ei saa ja jutul lõpp, tulgu tunnistus või kuutega.
Aga siis toimus sama asi võiga. Teate küll, see päris või, mida peab kirvega lõikama kui juhtud seda külmkapis hoidma, aga muidu aus asi. Oli 200 grammi, nüüd on erinevate tootjate alapakkumine jõudnud 182 grammini. Olgu, hind on ka ehk madalam ja nii jääb õnn meie õuele. Aga ohulipp tõusis püsti. Ning hapukoor. On olemas päris hapukoor, 30%, mis pakist välja pigistatuna jääb konkreetsesse kujusse ja mis kuuma verikäki peal sulavast rasvast libiseb ja siis on see nali nimega 20% hapukoor mis lihtsalt laiali valgub nagu piim. Verikäkkidest me üldse ei räägi, kunagi olid nad head tummised, nüüd aga lihtsalt ebakonkreetne pudrumass mida ei õnnestu krõbedaks praadida, isegi mitte võiga.

Seda kolumni aga ajendas kirjutama tootjate järgmine lüke. Kõigepealt Tartu, kell päeval 5, kõik poed ja supermarketid lahti ja otsin mina 38% rõõska koort, et ikka oleks hea kohvi juua normaalse koorega. Sest see 10% rõõsk sodi ei ole mingi rõõsk, see on lake. Ja piimast me üldse ei räägi. Ei, ma ei vaidle teiega, nõudke vanaema käest rõõska koort ja mekkige, siis saate aru. Ja peale viie poe läbi tuuslamist olid mul lahjad pihud. Olin sunnitud seda 10% jura võtma viimases hädas sest kofeiinidoos ootas manustamist ja musta kohvi ma peale lasteaias saadud viljakohvi üledoosi enam ei joo.
Panin selle kõik väikeküla arvele ja sajatades lõunaestooniat kimasin järgmine päev Linna, et valge, st. pigmentaalse händicapiga inimesena juua õige kangusega koorega kohvi. Aga võta näpust, st võta näpuga. Enam ei leidnudki 38% rõõska koort. See on vist ära kadunud ja tootja omadega otsas. Sest nüüd on supermarketites uus kuum rõõsk koor - 35% ! Ja maitse on nime väärt - täpselt nagu lõss. Muidugi võite nüüd nina kirtsutada ja rääkida, et see 3% ei loe. Loeb küll ja ma kohe ütlen, kuidas: Järgmisena tuleb uus piimalahjendusfirma turule 32%-se tootega, hind muidugi jälle soodsam kopika võrra. Kõik tormavad ostma, nii soodus. Siis tuleb 29%. Jälle veidi odavam, tore, võtame. Kui ühel päeval tuleb 3% rõõsk koor. "Super-kange" sildiga.
Selleks ajaks oleme kõigega harjunud. Pead peseme leige veega, vannis mõnuleme 30 kraadises vees ja naine kiidab, kui suudame kasvõi poolkõvaks ajada ning asja kuidagi ära vormistada. Rinnad on enamvähem õiges kohas, pluss-miinus 10 cm, soeng on enam-vähem, bensiin on oktaaniga 22, taluvõi pakk kaalub 12 grammi, kohuke 3, laste hinded on kahed - poolkolmed ja palk on veits üle elatusmiinimumi. Hinnad on imeodavad, majaseinad papist ja tänavatele puistatakse graniitliiva asemel paberist lumehelbeid. Keda me petame?
Aga kas me vingume? Ei! Meie selgroog murdus juba siis kui me lasime endale pakkuda 35% vahukoore nimelist jura. Kui me soostusime ostma marjamahla "blombiir" jäätist. Blombiir tähendab "parim", mitte "lahjem" ega "enam-vähem". Ostke mõni "blombiir" ning laske tal üles sulada. Kus on rõõsk koor, milleta blombiiri ei saa teha? Puudu. Selle asemel on mingi raskestilagundatav rasvane sodi mis isegi pesupulbriga valamu seintelt maha ei tule.
Kallid kaastarbijad! Kui te tahate, et teie lapsed kasvaksid ausateks kodanikeks, kui te tahate, et teie tütred saaksid kunagi korralikud mehed ja teie pojad leiaksid endale armsad siirad naised, ärge palun leppige sellega, et varakapitalistlikud kaalikad peedistavad teid teie endi kodukandi poodides mingi poolkõva kaubaga. Nõudke päris võid, ümmarguse numbriga kaalutult, nõudke reaalset rõõska koort, mitte kraadigi alla 38%, nõudke 30% hapukoort, nõudke päris jäätist, prinki rindu ja head seksi. Ja lastele normaalsuurusega kohukesi, maailma rahu ja õnne kogu inimkonnale. Tegelt, kui juba 38% rõõsa koore saab võib maailma rahu ja muu sellise jura ära jätta."

Pentagoni salaosakond tuli päevavalgele | Lapsevanemad nõuavad porno-NETI karistamist  >

 

 
minut.ee login
kasutajanimi:

parool:

[ tee uus kasutajakonto ]


asjakohased viidad
  • Gis
  • Veel teemal eesti värk
  • Veel mauri-lt

  • 35-protsendiline "rõõsk" koor ehk seks poolkõvaga | Logi sisse/tee kasutajakonto | Top | 36 kommentaari | otsi arutelust
    Künnis:
    peenes kirjas: Järgmised kommentaarid kuuluvad nende autoritele. Meie ei vastuta nende eest kuidagi.
    vanaema näpunäide (hinne: 2)
    by m2ger 0:04 24. jaanuar, 2005 (#57929)
    Kasutaja #1481 info | http://www.asm.ee/
    Tead, mina käin Tartus turul. Koos vanaemaga. Sealt saab nii 30% hapukoort, põdravorsti, "mitte-kala-haisulist" liha jne. Tõneäoliselt ka 38% koort, aga seda ma ise lihtsalt ei tarbi. Saab kaubelda ja müüjad on ka meeldivamad kui keskimises taaralinna poes. Ahjaa, kaardi ja mobiiliga seal maksta ei saa. Turg pole omadega euroopasse veel jõudnud. Õnneks.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    "normaalne" = "keskpärane" ehk siis peaaegu pask! (hinne: 3, Sisukas)
    by Tundmatu Sõdur 0:22 24. jaanuar, 2005 (#57931)
    "Merevaik" oli kunagi mu lemmik.
    Kahjuks sellist nime kandvas karbis tänapäeval mingi vedel tatt.
    Milles asi?

    Kui ei saa enam sama asja tehtud, muutke nimi ära.
    "Meretatt" oleks vist sobiv? ;)

    Ja mis kõige masendavam, inimesi ei huvita! Löövad käega, kannatavad ära ja ütlevad, et käib kah.
    Mul on sellest keskpärasusest KÕRINI!
    Iga kuradi asja pele öeldakse "normaalne".
    "Normaalne" ei võrdu "hea"!!! Normaalne tähendab keskpärast ja keskpärane EI ole hea/lahe/meeldiv/cool!

    Ja siis tuleb mingi töll seletame, kuid kõik läheb aina paremaks.
    Ei lähe! Latti lastakse hoopis vaikselt madalamale.
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:"normaalne" = "keskpärane" ehk siis peaaegu pas (hinne: 0)
      by Tundmatu Sõdur 12:33 24. jaanuar, 2005 (#57954)
      Täiesti õige tähelepanek. Küsimus ei ole selles, et otsiks mingit hullu luksust, vaid selles, et kuidas asju nimetatakse. Et kui meie peaksime ulatuma "heaolu näitava latini" ja seda millegi pärast ei küündi tegema, siis tuuakse see alla poole ja öeldakse, et vaata kui tublid me oleme!

      Aga tegelt see toidu teema on endal ka probleemiks, kui kunagi veel oli poest midagi valida, siis praegu tuleb juba vene aeg meelde kus ei ole midagi enam valida. Mingit valikuvabadust ei ole, kõik on üks suur lörrrr...seda kõike kontrollivad, siis kas tööstused ja teisest otsast importiad hulgikaubandused, kes ei too sisse eksklusiivsemaid asju, sest see ei tasu lihtsalt ära! Meil ei ole ostujõudu ja asi MOTT! Jooge seebipesu vett...
      [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:"normaalne" = "keskpärane" ehk siis peaaegu pas (hinne: 1, Sisukas)
      by Tundmatu Sõdur 18:28 24. jaanuar, 2005 (#57974)
      > "Merevaik" oli kunagi mu lemmik.
      > Kahjuks sellist nime kandvas karbis tänapäeval
      > mingi vedel tatt.
      > Milles asi?

      selle koha pealt oskan vähe kommenteerida. See sulatatud juust oli ja on tehtud tootmisjääkidest, ehk siis juust, mis juustuna müüa ei kõlba, sulatatakse ära ja saadaksegi merevaik. Nii see oli ja on praegu ning on nii ka mujal maailmas. See, mis parasjagu seal tootmises sulatamisele läheb, määrab ära suures osas lõpptulemuse. Vahel on see nigel meretatt, vahel aga päris prink juust. Lühidalt öeldes - kvaliteet kõigub. Regulaarse tarbijana võin aga väita, et enamasti siiski merevaik tasemel on.

      Aga kui teemast rääkida, siis see keskpärasus ajab närvi mustaks küll, aga mida teha? Mida konkreetselt teha? Ja just toiduga. Asjade osas kannatab ostmisega oodata, valida ja otsida paremat. Võib ka ostmata jätta. Toidu osas mitte. Aga valikut ju pole, igal pool seesama toodang. Keegi mainsi, et Tartus turul normaalsed asjad müügil. Võibolla, Tallinnas näiteks pole. Siin on turul seesama jura, mis poes. Ainuld et müüjad on kasimata, ostukeskkond jube ja vanurid trügivad.
      [ vasta sellele | artikkel ]
    võib-olla (hinne: 2, Troll)
    by RiQ 1:30 24. jaanuar, 2005 (#57932)
    Kasutaja #614 info
    äkki oli kunagi ka 42% rõõsk-koor?
    talvel oli meeter-kaks lund?
    suvel jäätist poes polnudki!
    haridus oli tasuta
    koik olid v6rdsed..
    kondoome ei olnud
    naistel meiki ka mitte..

    ja nüüd siis mõtleme mis me ise teeme.
    ostame pappkaste kahe milliga.
    ostame 2.5% piima.
    ostame autosid mis 20 liitrit bena sajale kulutavad.
    ostame ostame..

    no ära osta siis! mine nahhuj maale lüpsitädi maali juurde ja v6ta sealt piima pealt KOORT.
    käi iga päev. jäta koik vahendajad vahele. maksa sulas. maksuvabalt. sul on raha, sina otsustad.

    täna käisin saunas ja vaatasin peale head leili kasevihta, vaatasin käsitsi tehtud luuda.. m6tted läksid hiinasse. motorola toob oma wince moblade tootmise sealt tagasi.

    kui oled eriline, siis kannata. kui meeldivad eksklusiivsed asjad, maksa. voi hakka olema tavaline. lopp mote on nouda et massid hakkaks sind jalgima. massikaup ongi odav. ja lame. kui inimene treib sulle kohvikoort 3x4h päevas siis maksa talle.

    ise olen rahul zotti kondenskoorega, nescafe lahustuva kohviga, valga juustuvorsti ning mandariini hiina toiduga. ja merevaigu asemel ostke farmi sulajuustu. maitse on lausa h6rk.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    kuradi eestlased (hinne: 1)
    by Abhi 1:37 24. jaanuar, 2005 (#57933)
    Kasutaja #1710 info | http://www.minut.ee/
    orja veri sees...
    [ vasta sellele | artikkel ]
    treeningu küsimus.. (hinne: 4, Sisukas)
    by ztom 2:17 24. jaanuar, 2005 (#57934)
    Kasutaja #298 info
    ..pange sinna poodi ritta need pri.. peenikese persega tibinad, kes loevad paki pealt, et mitu grammi rasva sees on.. hurraa! selles pakis on kolm grammi vähem, müüdud.

    Kui neile päris võid näidata, siis nad minestavad ära - see on ju puha rasv!!!!!

    Põhiline on mingit jama näost sisse ajada, kus 100 grammi kohta on ~3 grammi midagi asjalikku ja ülejäänud on lihtsalt vesi või E.

    Seda kõike selle asemel, et süüa vähem, aga "päris asja".

    Niiet siis treening. Tootjad treenivad tarbijaid, tarbijad jätavad enda kehad treenimata ja loodavad, et kui sinna eriti midagi sisse ei pane, siis ongi kõik korras..

    Nii nad selle pahna siis maha müüvadki. Päris asi ongi luks. Iga villa juurde käib ju nagunii oma kokatädi, kes päris söögi kohapeal valmis teeb.
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:treeningu küsimus.. (hinne: 2)
      by nampat 8:07 24. jaanuar, 2005 (#57936)
      Kasutaja #3999 info | http://www.minut.ee/
      vot siin oli juba väikene tõetera sees...seoses nende peenikeste tibidega... Inimesed armastavad ju praegu väherasvaseid asju, sest tervislik toitumine ja kaalujärgimine on ju popp ja noortepärane ;)
      [ vasta sellele | artikkel ]
        Re:treeningu küsimus.. (hinne: 2, Sisukas)
        by Tundmatu Sõdur 9:20 24. jaanuar, 2005 (#57941)
        inimesed on laisad - > ei viitsi ennast liigutada > otsivad vähe "rasvaseid" asju. no ja edasi juba vana jutt.
        Normaalse kehalise tegevuse juures võib rahulikult süüa mida tahad, kui just tippspordis kuhugi jõuada ei taha. Rasv, valgud on hädavajalikud. Ja justnimelt korralik, mitte mingi hüdrogeenitud, rafineeritud jms pask.
        Osta poest oliviõli (liiter 80 EEK kusagil) ja tarbi rahulikult - fantastiline maitse, pole miskit muret rasvumisega. Osta kala ja ulukiliha, mitte "mehhaniliselt kondistatud" ollusest asju.
        Jne..
        Be well..
        [ vasta sellele | artikkel ]
    Naljakas artikkel (hinne: 2, Huvitav)
    by buda 8:24 24. jaanuar, 2005 (#57937)
    Kasutaja #420 info | http://www.minut.ee/
    Pöördu tarbijakaitsesse, uudisekünnist see ei ületa.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    lehmad... (hinne: 2, Sisukas)
    by Sipelgas Ferda 10:04 24. jaanuar, 2005 (#57944)
    Kasutaja #1445 info | http://www.minut.ee/
    on muuga nagu on, aga see on küll sigadus, et korralikku lehmast-tulnud-piima saab muretseda ainult illegaalselt
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Nõus (hinne: 1)
    by martins 11:14 24. jaanuar, 2005 (#57949)
    Kasutaja #4930 info | http://www.nuhu.ee/
    Olen nõus ja olen nõus Suga kahekesi protesteerima tulema.

    Praegu just meenus tükike Orwelli 1984-st, kus suitsu pidi hästi ettevaatlikult tõmbama, muidu kukkus tubakas otsast välja.

    //Küastage meid jälle
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Alam66dulised toiduained (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 11:43 24. jaanuar, 2005 (#57951)
    Ei tea, kuidas Eestis, ent UK-s on tore kohustus kirjutada toiduainete alla ka yhiku hind (vedelike korral liitri hind, muidu 1kg v 100gr hind).

    Nii on v2ga lihtne teha vahet, milline toiduaine on tegelikult koguse kohta millise hinnaga.

    Jamam lugu on loomulikult igasuguste mahladega, kus mahla on 13% ja juustuga, kus juustu on 6%.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    20% (hinne: 2)
    by eeRuheeRu 11:59 24. jaanuar, 2005 (#57952)
    Kasutaja #1088 info | http://www.eeruheeru.pri.ee/
    Pole minagi nii vana, et mitte mäletada 30% hapukoort.

    Hetkel on lettidel 20% salatikoor, mis meenutab värvi poolest hapukoort.

    Muidugi mõte on hea, seoses kasvava alkoholismiga eesti ühiskonnas, tuleb sammu pidada ka pohmelliravimite arengus, mõnus on hommikul üks külm 20% hapukoor kurgust alla valada.
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:20% (hinne: 0)
      by Tundmatu Sõdur 0:50 25. jaanuar, 2005 (#57982)
      Tubli et mäletad, aga tänapäeval käid küll valedes poodides, või oled lihtsalt looder. Vabalt on lettidelt leitav Tere hapukoor 30%, 400g.
      [ vasta sellele | artikkel ]
    Probleem on laiem... (hinne: 2, Sisukas)
    by Aq 12:35 24. jaanuar, 2005 (#57955)
    Kasutaja #5238 info
    See probleem väärib laiemat arutelu. Isiklikult pole "kooretooteid" kunagi eriti palju tarbinud, tavaline poepiim kõlbab mulle kah, kuid sellegipoolest on olemas täiesti reaalne oht. Nimelt selle olukorra on tekitanud konkurentsi puudumine toiduainete jaekaubanduses. Igal pool on suured poeketid, mille tootevalik aina ühtsustub. Ma ei imesta, kui välisomanikega ketid loobuvad ühel päeval musta leiva edasimüümisest vms. Olen ise küll patrioot, aga tarbin ikkagi suures osas ka välismaa kaupu. Viimase kahe-kolme aastaga olen tähele pannud, et nii mõnedki mulle varem meelepärased tooted (nii Eesti kui välistoodang siis) on väga raskesti kättesaadavad. Neid müüvad nüüd ainult väga väike vähemus. N.ö. kodukauplused (ehk siis need, mis asuvad tarbijale kõige lähemal) on muutumas kauplusteks, kust on võimalik osta asju, mis on ainult hädavajalikud. Ise elan Tartus ja selleks, et omale meelepärast tootevalikut kätte saada, tuleb minul külastada kas turuhoonet (kesklinnas) või Tirsi kauplusi (neid Tartus 3 ja kõik asuvad suhteliselt linna ääres). Mõlemad asuvad minu kodukohast mitme km kaugusel, samal ajal 1km raadiuses asuvad kauplused on kõik mingid konsuumid, mille tootevalik ajab hädasolija asja küll ära, kuid ei rahulda minu maitsesoove. Väiksemate kauplustega on oma probleemid. Eelkõige see, et neid varustatakse väga harva. Kes on antud teemast ka varem huvi tundnud, teab, et nii mitmedki tootjad pole rahul sellega, mida NÕUAVAD jaemüüjad. Tootjad surutakse üha enam jaemüüjate kettide diktatuuri alla ning selleks, et üldse ellu jääda, tulebki neil oma tootevalikus teha ühtlustamised. Tulemuseks - pungil täis poeletid, kus kõikjal vaid peaaegu identse maitse- ja toiteväärtuse omadustega tooted. Jah, erinevatelt tootjatelt, aga maitse on ikka sama. Näide kah! Tartus kipub üheks ohvriks langema ka tartlaste vana hea leivatehas, sest konsuumid toovad leiva ja saia meelsamini Tallinnast. Mina aga olen maitseharjumuselt suur Tartu leiva fänn, aga kui poes valik puudub ning kõht on tühi, tuleb leppida sellega, mida pakutakse. Naljakas olukord - defitsiit olukorras, kus suured poed on pungil täis kraami.
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:Probleem on laiem... (hinne: 0)
      by Tundmatu Sõdur 14:57 24. jaanuar, 2005 (#57961)
      Meie olukord on veel päris hea võrreldes näiteks Belgiaga. Üks tuttav just käis ja kirjeldas - kohvi peale panemise koor on seal tundmatu kaup ja tavalises poes müüdavad saiad koosnevad valdavalt saepuru meenutavast materjalist.

      Mis üldse leiba-saia puudutab, siis meie poodides olev valik võtab igasugustel välismaalastel pildi eest. Karta on, et see olukord kauaks nii ilusaks ei jää...
      [ vasta sellele | artikkel ]
        Re:Probleem on laiem... (hinne: 0)
        by Tundmatu Sõdur 15:50 24. jaanuar, 2005 (#57967)
        Tegelt kannatab Belgias peaaegu elada küll. Kuna ise olen kohvi peale ka piimaga rahul, siis koore % ei oska öelda, aga vaatan järele. Isegi Alma piima maitsega piim (3,5%) õnnestus pikkade piinade järel leida.
        Korralikku musta leiba muidugi pole. On vaid musta teraleiba, aga saiale vahelduseks tarbida kõlbab. See-eest on igasugu saia moodi leibasid jalaga segada. Pisikesi leivapoekesi kõik kohad täis ja mulle tundub, et nad küpsetavad kohapeal, igatahes sortiment on neil erinev. Hinnad aga... jah :(
        [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:Probleem on laiem... (hinne: 0)
          by Tundmatu Sõdur 21:25 24. jaanuar, 2005 (#57978)
          Kontrollisin. 40% rõõska koort saab osta näiteks liitrises pakis 2.99 euro eest.
          [ vasta sellele | artikkel ]
            Re:Probleem on laiem... (hinne: 0)
            by Tundmatu Sõdur 1:32 30. jaanuar, 2005 (#58101)
            säilivusaeg ka 3 aastat?
            [ vasta sellele | artikkel ]
        pahatoit uhhhuuu (hinne: 2, Sisukas)
        by paralyys 15:01 24. jaanuar, 2005 (#57962)
        Kasutaja #5279 info
        Ikka on nii et pead teadma kust osta ja millal, miks peakski teisiti olema.
        Halb kui võimalus üldse ära kaob. Nt 9% kohupiima poes enamasti pole, nagu pole Tarhunni ja mitmeid setmeid kaupu. Kui kaup olemas ja lihtsalt ei müüda siis saab valida aint jalgadega. Ehk võib ka poejuhtkonnale peale käia.
        Kilo ja liitrihinnad igal kaubal 1. maist. Vaevalt siis keegi enam üldse mingisugust kohukest ostab.
        (Kreekas on jogurtis >10% piimarasva.)
        Tootjad võib arvata toodavad ostuandmete põhjal ja ju need näitavad et rasvasisaldusega tooted jäävad tervisehuvilistest perenaistest riiulitele seisma - sellegipoolest tasub muret kurta:

         Meieri piimatööstus- meieri@meieri.ee - koduleheküljel veel räägitakse38% koorest, 30% hapukoorest pole haisugi, kumbagi ei tooda.
        Valio tagasiside [valio.ee] 35% ja 20%, nagu poleks tummisemaid olnudki.
        Kiita võiks ka. Tallinna Piimatööstus [www.tpt.ee] toodab 38% koort ja 30% hapukoort, tegelikult ka kanget võid. + 9% lahja kohupiim (õige küll) Müügidirektor Janek Toiger janekt@tpt.ee
        KALEVI Tootejuhilt Evelin Männikust evelin@kalev.ee võiks küsida, mis sodi see on mida paberisse mähituna "Komeedi" nime all müüakse. Ja kes käskis Bitter šokolaadile suhkrut/aspartaami nii palju sisse panna?
        [ vasta sellele | artikkel ]
        Hea kohvi eeldus hea Kohvi + hea koor (hinne: 1)
        by zumm 16:43 24. jaanuar, 2005 (#57971)
        Kasutaja #2301 info | viimane päevik: 10:26 9. veebruar, 2010
        Viimasel ajal tundub et kohvi mis poes saada on jõledam jama. Nii ei kõlba mulle Pauligi President mis pole kirjaga tume (huvitav kas seda müüakse ka Soomes) ja ka Gevalia on nii imeliku maitsega viimasel ajal. Samas ei ole ka normaalset espresso kohvit viimasel ajal kohanud. See 10% koor ei lähe vahtu(espresso masina auruvahustajat kasutades). Samas läheb hästi vahtu suvaline maalt toodud piim. H uvitav kas piima tehakse meil pulbrist et tundub nagu jooks kriidivedelikku - mingit maitset pole mingi steriilne jura.
        [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:Hea kohvi eeldus hea Kohvi + hea koor (hinne: 1)
          by Tundmatu Sõdur 19:54 24. jaanuar, 2005 (#57976)
          mind ajas muigama see, et valikut pole. Ja et osad on need, kes ütlevad, et "normaalne" ja nii jääbki. kusjuures ma olen ka seda tüüpi. kusjuures ma ei teadnudki midagi 30% hapukoorest. mina mäletan ainult 20 % st. AGA! mul on hea meel, et ma elan Eestis ja Euroopas ja et mina ei sündinud selle 80% maailma rahvastiku hulgas, kelle jaoks on toidul hoopis teine tähendus. Ma ei mäleta täpset numbrit, aga kas oli et 40% maailma lastest kannatavad alatoitumise all? 15 aastat tagasi oleks sarnast artiklit ja kommentaare kuskil Lääne ajalehest vmt ka üsna imelik lugeda. Ma sain väiksena võibolla kord aastas jäätist ja näiteks banaanidest olin ainult lugenud.
          [ vasta sellele | artikkel ]
            Re:Hea kohvi eeldus hea Kohvi + hea koor (hinne: 0)
            by Tundmatu Sõdur 3:43 25. jaanuar, 2005 (#57986)
            kohvi
            saia
            koore
            leiva
            banaani

            Tassis on kohv ja laual sai. Nimetav kääne selle nimi, olenemata sellest, millist koort sinna sisse kallata.

            Suisa hämmastav, et inimesed ei suuda ka kõige levinumaid õigekirjaämbreid mällu talletada - kohv vs kohvi, vahel vs vahest jne.
            [ vasta sellele | artikkel ]
        Hapukoor (hinne: 1, Huvitav)
        by Tundmatu Sõdur 0:56 25. jaanuar, 2005 (#57983)
        Viitsib keegi mälu värskendada, mitu % oli veneaegne purgihapukoor - see väike purk tinapaberist kaanega - ja mitu kopikat ta maksiski?
        [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:Hapukoor (hinne: 1, Informatiivne)
          by Tundmatu Sõdur 13:35 25. jaanuar, 2005 (#58000)
          Ega ei mäleta küll. Samas keegi teine pole vastanud. Suur muudatus toimus vist setsmekümnendate lõpus, kui müüki tekkis seninägemata 20% hapukoor ja 2,5% piim. Hindu ei mäleta, aga sõltuvalt perioodist ja kaubast 12-32 kopikat. 2,5% piim saavutas kiiresti perenaiste tunnustuse, sest erinevalt varasemast sai piimapudelid puhtaks vaid loputades :) Ilmselt samal ajal tekkis müüki ka nn. kohvikoor. Üks minu klqassivendadest tarbis seda piima eest. Nn. vahukoor oli küll 38%.
          [ vasta sellele | artikkel ]
            Re:Hapukoor (hinne: 0)
            by Tundmatu Sõdur 1:41 30. jaanuar, 2005 (#58102)
            mulle tundub, et 30% hapukoor oli 43.- koos taaraga ja 20% 34. -kopikat taaraga; piim oli 26.- liiter pluss 20 taara, seega 46.-, 1/2 l piim oli 28.- kop, taara 15, see oli 3,2% piima hind...
            piimapudelite lihtsama loputamise eesmärgil ilmselt (ühe eesmärgina) piim lahjemaks tehtigi
            [ vasta sellele | artikkel ]
        rõõskkoor (hinne: 1)
        by birx 16:41 25. jaanuar, 2005 (#58002)
        Kasutaja #5319 info | http://www.minut.ee/
        väga mõnus stiilne jutt. jah, ka niiviisi võib mõelda, täitsa iva sees. kuigi, leiab ka lonkavuse...
        [ vasta sellele | artikkel ]
        Re:rasv pole tervislik (hinne: 5, Lõbus)
        by Gis (kasutaja@email.ee) 22:15 24. jaanuar, 2005 (#57979)
        Kasutaja #931 info
        ai sa raisk, kus ma praegu saan kurjaks su kuradi anonüümse iriseja peale. "Gis-i sugused" ???? Mida tead sina minusugustest? Seda, mida sa ajalehest loed? Kuuled oma margariini ostvalt sõbrannalt või majoneesi ja saia söövatelt meestuttavatelt? Neilt, kes arvavad, et riis on tervislik toit? Kaeva sisse:

        Gisisugune on 30-aastane, 2 kilo alla ideaalkaalu ja sportliku kehaga hetero-noormees, kes pole sada aastat haige olnud, kes ei joo, ei suitseta ega tarbi illegaalseid mõnuaineid. Gisisugune sööb päevas 4-6 korda liha, peekonit, pärisvõid, mune, juustu, hapukoort, vahukoort ja muud maalähedast ning tervitab igal võimalusel raadio kaudu oma vanaema, kes talle ikka häid kanamune kaasa paneb. Nendest tehtud pannkoogid on kuldsed, mitte valged.
        Gisisugune jalutab iga päev mõõduka tempoga paraja maa maha, käib vabal ajal kardiga sõitmas, ujumas ning seksib regulaarselt, pikalt ja mõnuga. Okei, regulaarsusest on asi kaugel. Tegelt mitte ka nii pikalt.
        Gisisugune nokib nina. Gisisugusel on korras hambad. Gisisugusel on sigaterved juuksed.
        Gisisugune tegeleb aktiivselt motospordiga.
        Gisisugune on uurinud naaaatuke Atkinsi kohta ja kõik, kes on veidigi kursis kaasaegsete arusaamadega söögist ja joogist, võivad "rasv pole tervislik"-kälid kuu peale saata.
        Seega - ära palun never-ever-mitte-kunagi võta sõna asjade või inimeste kohta, millede või kellede kohta sa ei tea muud, kui paar lõiku lehest või kuulnud kolmandate, tavaliselt kaheksandate või üheksandate inimeste käest.
        Tule küsi otse teinekord. Gisisuguse käest.
        Gisisuguse veri on normi piires läbi testimiste ajaloo, ainus positiivne asi on reesusfaktor.
        [ vasta sellele | artikkel ]
      • 1 vastus allpool su määratud taset.
      • Keep grandma off the streets -- legalize bingo.
        tyng@minut.ee
        Kõik info siin lehel on seespidiseks kasutamiseks, igasugune kopeerimine ja kasutamine kommertseesmärkidel ainult viitega. © minut.ee 2001-2010 ISSN 1406-8796
        Avalehele    Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud