Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud
paberMINUT 1.00paberMINUT 0.90paberMINUT 0.80paberMINUT 0.70paberMINUT 0.60paberMINUT 0.50paberMINUT 0.40
    Unustasid salasõna?    Registreeru kasutajaks! 
minut :: menüü

minut rubriigid

minut teemad

banner

EPLO: ajakirjandus või projekt?

postitas mauri and-i-have-a-nazi-party-too osak. 7:02 30. september, 2005
propaganda tossu kirjutab: "Eesti Päevaleht Online'i (EPLO) toimetuse juhataja Sten Hankewitz edastab Iisraeli julgeolekuteenistuse Shin Beti raporti, mille järgi "viis aastat Iisraelis kestnud vägivallas on terrorirünnakutes surma saanud 1061 iisraellast". Tapetud palestiinlasi Hankewitzi uudislugu ei maini üldse. See eest Iisraeli inimõigusorganisatsioon B'Tselem teatab oma leheküljel, et Palestiina rahva teise ülestõusu (nn. "teise intifada") jooksul, alates 2000 a. sügisest, on Iisraeli väed tapnud kokku 3274 palestiinlast, sh 658 last. Palestiinlased on sama perioodi jooksul tapnud kokku 667 iisraeli tsiviilelanikku (sh 117 last) ja 305 Iisraeli vägede liiget. Hankewitzi hoiak Palestiina küsimuses on EPLO-t vähemalgi määral tähelepanuga lugenutele selge. Antud uudise pildi tekst avaldab ilmselgelt EPLO peatoimetaja arvamust: "Palestiinlased avaldavad meelt automaatide, mitte loosungitega." Otsing EPLO uudistest, mille pealkirjas esineb sõna "kurjategijad", annab tulemuseks 100 artiklit, millest 48 -- ehk veidi alla poole -- on Iraagist, 41 Eestist ja 11 mujalt. Ajaperioodil 04.12.2003-27.09.2005 leidub 72 artiklit, millest 48 Iraagist. Ajaperioodil 11.02.2002-28.11.2003 leidub 28 artiklit, millest 26 Eestist. EPLO tendentslik lähenemine maailma kriisidesse tõukab mitmeid lugejaid eemale. Kas see ongi Hankewitzi eesmärk: "Ärgu lugegu lehte need, kes pole minuga nõus"? Kas EPLO on ajakirjandus või ühe inimese isiklik liivakast? Hankewitzile maailm on selge. Kas EPLO lugejale kah?"

Google läheb kosmosesse | Jõuluks valida hübriidleksus ja lendav auto  >

 

 
minut.ee login
kasutajanimi:

parool:

[ tee uus kasutajakonto ]


asjakohased viidad
  • tossu
  • Iisraeli julgeolekuteenistuse Shin Beti raporti
  • B'Tselem teatab
  • Otsing EPLO uudistest
  • tendentslik lähenemine maailma kriisidesse
  • Veel teemal propaganda
  • Veel mauri-lt

  • EPLO: ajakirjandus või projekt? | Logi sisse/tee kasutajakonto | Top | 24 kommentaari | otsi arutelust
    Künnis:
    peenes kirjas: Järgmised kommentaarid kuuluvad nende autoritele. Meie ei vastuta nende eest kuidagi.
    Aru ma ei taipa (hinne: 1, Lõbus)
    by Tundmatu Sõdur 7:39 30. september, 2005 (#65069)
    Aga miks te loete üldse seda Nelli Teataja klooni? Mina loen meelelahutuse pärast: kui ajaleht ikka avaldab National Enquireri artikleid siis ei võta mõistusega inimene ühtki selles lehes trükitud asja tõe pähe.
    Mina ootan, kuna nad hakkavad lõpuks Weekly World Newsi artikleid avaldama.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Hankewitsist veel (hinne: 3, Informatiivne)
    by Marvin 7:42 30. september, 2005 (#65071)
    Kasutaja #2867 info | http://bsd.ee/~olev/ | viimane päevik: 22:00 30. november, 2005
    Kellele igav reede ei tee nalja siis külastagu isand Hankewitzi blog'i [hankewitz.ee]. Eriti tasuks lugeda seal vanemaid sissekandeid - kes seda teeb peaks enne asetama kohvitassi kindlale alusele, et ei tekiks asutusele varalist kahju.
    [ vasta sellele | artikkel ]
    meedia (hinne: 2, Sisukas)
    by KaptenTrumm 7:56 30. september, 2005 (#65072)
    Kasutaja #5425 info | http://www.kapten-trumm.blogspot.com/
    Mul on tegelikult kama2 kas suured meedia väljaanded meil ja mujal kuuluvad enamuses juutidele ja annavad tööd juutidele (WaltDisneyCorp. ja Päevaleht online) sest juutide vastu pole mul midagi ....
    Midagi on mul aga selle vastu kui need juudid hakkavad kõva häälega propageerima zionistlikke (maailma targad annavad zionismi definitsiooniks juutide extreem natsionalism) seisukohti ja ka nende järgi elama ...
    mul on juba küllalt, et esimesed 30 aastat oma elust sunniti omaks võtma kommunistide (maailma definitsiooni järgi Marxixtlikud proletariaal-feodalistlik natsionalism)...
    erinevus "meie" Päevalehe ja WaltDisneyCorp vahel on see et WDC ei püüa mulle (ja teistele) vähemalt ametlikkult pähe määrida, et palestiinlased on pahad ja iisreallased head.
    ahh jaah päevalehti nende hulgas Päevalehti ma juba ammu ei osta kui loen siis nalju ja ilma teadet ;-)))
    Ridicule is the tribute that mediocrity pays to genius.
    Trolliks modemine - "pisikese" inimese ainuke rõõm
    [ vasta sellele | artikkel ]
    Statistikat (hinne: 2)
    by A. Lind 8:28 30. september, 2005 (#65073)
    Kasutaja #497 info | http://www.youtube.com/watch?v=Sb-00m9Jwrw
    Kui Postimehe samalaadses (võrgu-) väljaandes korraldada kiire otsing, siis 30-st artiklist kajastab väljamaiste kurjategijate tegemisi 4 lugu, neist pooled Lähis-Idas toimunut...
    [ vasta sellele | artikkel ]
    ära kasuta vastaspoole vahendeid :) (hinne: 2)
    by sepp 9:04 30. september, 2005 (#65076)
    Kasutaja #194 info | http://sepp.offline.ee/
    kui sa iisraellased jagasid tsiviilideks ja mittetsiviilideks, miks sa seda palestiinlastega ei tee? :)

    ---
    "I used to think that *I* was stupid, and then I met philosophers." - (Terry Pratchett, Small Gods)

    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:ära kasuta vastaspoole vahendeid :) (hinne: 2)
      by kilgor 13:32 30. september, 2005 (#65084)
      Kasutaja #1404 info
      Sest viidatud sortsus pole sellist jagamist tehtud.

      Piisavalt hea vastus?
      [ vasta sellele | artikkel ]
        Re:ära kasuta vastaspoole vahendeid :) (hinne: 1, Troll)
        by Mart P 16:37 30. september, 2005 (#65093)
        Kasutaja #4959 info | http://mart.tehnokratt.net/
        See on tõesti värdjas attitude minna Sepale selle pärast kallale, et ta talupojamõistust üles näidates tahab õiglust jalule seada. Tundmatud sõdurid, heh, argpüksid.

        Ma ei oska selle peale muud kosta, kui et tõmmake nahk üle pea ja minge persse. Või ahju või mis koht see oligi, kuhu teiesugused üksteist saadavad - kui parasjagu raha nii palju üle on, et trahvimaksmisele saab kulutada :)
        [ vasta sellele | artikkel ]
        • 1 vastus allpool su määratud taset.
        Re:ära kasuta vastaspoole vahendeid :) (hinne: 2)
        by sepp 11:38 30. september, 2005 (#65080)
        Kasutaja #194 info | http://sepp.offline.ee/
        möh? ilmselt on siin midagi pistmist sellega, et ma olen eestlane, a see selleks...

        kas minu küsimus riivas kuidagi, kas ta polnud õigustatud? kui ühe poole hukkunute arv jaotakse psühholoogiliselt "söödavamateks" väikesteks osadeks, miks ei peaks seda teise poole arvuga tegema? eriti artiklis, mis süüdistab mingit poolt tendentslikkuses. ma võin ka küsida, et miks sa idanaabri juures ei ela? nad armastavad ka rääkida, et mitukümmend miljonit inimest võitluses fašismiga hukkus, unustadas samal ajal mainida, palju neist hukkus trahviroodudes puhta kahurilihana ja et ca. miljon (mingi uurimuse järgi) lasti oma käega maha

        alati, kui argumendid otsa saavad, rünnatakse isiklikult... noh, tore on...
        võid otse ka küsida, Allah/Jahve teab, ma ei ole vägivaldne inimene

        ---
        "I used to think that *I* was stupid, and then I met philosophers." - (Terry Pratchett, Small Gods)

        [ vasta sellele | artikkel ]
      • 1 vastus allpool su määratud taset.
      Halloo Hobemagi! (hinne: 4, Sisukas)
      by Tundmatu Sõdur 11:09 30. september, 2005 (#65078)
      Mind on ammu huvitanud kysimus kuidas Herra Hõbemägi asjale vaatab? Miks tema vait on? Kas poeb fakti taha, et Hankewitz on eplo peatoimetaja? Kuna objekti nimi ja kujundus on sama, siis peaks Suur Peatoimetaja vastutama ka "väikevenna" eest? Eriti veel selles võtmes et P Hõbemägi ise pole mitte ainult meedia ja eetika, vaid ka meediaeetika guru?
      Mind isiklikult häirib uudisnuppude kallutatusest rohkem nendes esinev vigane keel. See ei ole ju eesti keel! Hankewitzi tõlkemasinast tulnud yllitised on katastroof! Mida on sunnitud lugema meie kasvav noorsugu? Emakeeleõpetajate vaev nullitakse hetkega. Mis mulje jätab eplo noortele Eesti venelastele?
      [ vasta sellele | artikkel ]
      Tema võitlused (hinne: 2, Huvitav)
      by Tundmatu Sõdur 12:17 30. september, 2005 (#65081)
      Kuna ärakeelamise ja hävitamise tõttu paljud inimesed siiski ei ole Aadu "Minu võitlusi" lugenud, siis viitan siinkohal, et Aadu jõuab seal esimestes peatükkides pea samade objektiivsete järeldusteni - valitud rahvus istub võtmepositsioonidel ja ringkäendusele toetudes kruvib asju oma suva mööda.

      Minu arvates võiks kasu olla sellest, et probleemidest ausalt räägitakse, enne kui asi jõuab Aadu raamatu viimastes peatükkides sisalduvate järelduste ja tegutsemiskavadeni.

      Valitud rahvusest Hankewitz osalt itskele kapitalile kuuluvas lehes paduitsket jama ajamas on eestlaste jaoks siiski probleem - kes seda võõrast ajupesu ikke oma aeda tahab.

      Ja auruventiil nimega minut - on ta siis parasjagu püsti või pikali - on lõppkokkuvõttes ikkagi pisut parem lahendus kui süngagoogi põletamine.
      [ vasta sellele | artikkel ]
      -witzidele (hinne: 1, Informatiivne)
      by Tundmatu Sõdur 17:25 2. oktoober, 2005 (#65114)
      http://www.freemedia.at/wpfr/Europe/estonia.htm
      [freemedia.at]

      ... reputation was damaged in May when a reporter, Sten Hankewitz, was accused by rival daily Sonumileht of having links with a neo-Nazi party. He was forced to leave his job. The previous autumn, Hankewitz had caused controversy by writing in Aripaev that EVEA Bank is known as "a Jewish bank because it is where Jews and money have always found themselves."

      ja veel üks kommentaar EPList:

      Aktuaalne Vaarema, 19:22 04.02.2005 Vasta
        Kulla kummalise perekonnanimega Stennu. Paranda mind, kui ma sind parafraseerides sellisele järeldusele jõuan: " Kes aga siiralt usub, et ühe kuriteoliigi (natsismi) vastu võitlemine teise kuriteoliigiga on õigustatud, sellele pole muud öelda, kui et ta on lootusetu."
      Nii et kui jänkid ja inglased ühendasid oma jõud võitluses natsismi vastu sellise kuriteoliigiga nagu kommunism, siis on tegemist täiesti õigustamatu käitumisega.
      Või peab Stennu silmas pigem ühesuunalise liikluse printsiipi, kus ühe kuriteoliigiga semmimine on koššer, teisega aga surmapatt?
      Muide, Eesti sõdurid ei toetanud natsismi vaid kaitsesid oma kodu sissetungivate anastajate eest. Aga Eesti asi ei ole ilmselt hankewitzite asi. Ei ole minu kohus neile seda ette heita, aga kui nad tulevad meile lausa ette kirjutama, mismoodi eestlased mõtlema peaksid ja Eesti minevikku empaatia ning mõistmisega inimesed kuulutatakse lausa lootusetuteks, siis olgu neile -witzidele ka siinkohal väike vastulause esitatud.
      [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:väga hea (hinne: 2)
      by Bon 8:41 30. september, 2005 (#65075)
      Kasutaja #196 info | http://www.kivisaar.com/ | viimane päevik: 14:21 8. september, 2005
      kunagi räägiti, et maaslamajat ei lööda ;)
      [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:väga hea (hinne: 3, Informatiivne)
      by seen 15:06 30. september, 2005 (#65087)
      Kasutaja #2628 info
      Nõustun, et Minut on tänu omanike ameerika-foobiale kaldu, kuid tegu pole ju suure üleriigilise päevalehe veebiversiooni vaid aktivismil põhineva indie-www-ga. Seda vähemalt seni kuni kuskilt ei selgu et Minut on veripunaste kommarite sepitsus imperialismi vastu.
      -----------------------
      Ja kust f*cking kohast sa tõmbad selle paralleeli ja mis see siia puutub üldse milline minut on?
      jutt käib EPLO usaldusväärsusest ja tema toimetaja neutraalsuse püüdlusest või selle puudumisest.
      Lahedat SAH-i [google.com], seal all on igasugu asju.
      [ vasta sellele | artikkel ]
        Re:väga hea (hinne: 0, Ebaoluline)
        by Tundmatu Sõdur 15:33 30. september, 2005 (#65088)
        Usaldusväärsuse ja neutraalsuse teemal võiksid suu täis võtta eelkõige need, kes ise vähemalt püüavad sirgelt seista. Minut paraku objektiivsuse püüdlustega ei hiilga, mille tõttu pole Minutil ka erilist moraalset õigust EPLO-d hukka mõista.

        Vanasõna pinnust ja palgist mäletad?
        [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:väga hea (hinne: 0)
          by Tundmatu Sõdur 16:02 30. september, 2005 (#65090)
          a kes sina selline üldse oled?
          [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:väga hea (hinne: 3, Sisukas)
          by seen 16:19 30. september, 2005 (#65091)
          Kasutaja #2628 info
          ja kas teema ülesvõtja (NB! mitte postitaja) peab alati olema samas olukorras kui kommenteeritav?

          Kas veinispets peab ise veini tegema selleks, et veine arvustada, isegi kui ta ei ela bordoos ja seetõttu ei saa sama veini teha mida arvustab/soovitab.
          Ja teatrikriitikud võiks kõik olla näitlejad ja autoajakirjanikud autoehitajad?

          Minu arust on igal ühel õigus arutada teemal mis talle huvi pakub. Minut on lihtsalt 1 koht 100000-st kus seda teha. EPLO vast ei lase SAH-i oma saidil kiruda.......
          [ vasta sellele | artikkel ]
          Re:väga hea (hinne: 1, Sisukas)
          by Tundmatu Sõdur 16:25 30. september, 2005 (#65092)
          Tühjad sõnad, kulla TS.

          Räägi mis siin artiklis niiväga kallutatud oli? Kas oli mõni link vale? Või ei tohi EPLO uudistest otsingut teha või Iisraeli inimõiguslasi tsiteerida?
          [ vasta sellele | artikkel ]
            Re:väga hea (hinne: 0)
            by Tundmatu Sõdur 11:00 1. oktoober, 2005 (#65104)
            Ah et mis kallutatud oli? Vaata loo lõppu, seal on sellised sõnad: //EPLO tendentslik lähenemine maailma kriisidesse tõukab mitmeid lugejaid eemale. Kas see ongi Hankewitzi eesmärk: "Ärgu lugegu lehte need, kes pole minuga nõus"?//

            Kui oleks piirdutud sõnade analüüsi ja Iisraeli inimõiguslaste tsiteerimisega, siis oleks kõik korras. Küsimus on nende baasil tehtavates järeldustes, mis on kaldu ja subjektiivsed.

            Tuletaks austatud lugejatele meelde paari päeva tagust artiklit siinsamas Minutis - seal materdati ETV uudist, kus baskide ETA-t terroristlikuks organisatsiooniks nimetati. Materdati just nimelt seetõttu, et ETV lisas faktidele ka omapoolse hinnangu.

            Sai nüüd selgemaks?
            [ vasta sellele | artikkel ]
              epl või jpl (hinne: 1, Lõbus)
              by Tundmatu Sõdur 11:48 1. oktoober, 2005 (#65105)
              ma kaldun arvama et see nn.ajaveeb-http://www.hankewitz.ee/ajaveeb/ küll stennule ei kuulu vaid keegi tegi selle tema dissimiseks!
              [ vasta sellele | artikkel ]
      • 1 vastus allpool su määratud taset.
      • Warning: Do not look directly into laser with remaining eye.
        tyng@minut.ee
        Kõik info siin lehel on seespidiseks kasutamiseks, igasugune kopeerimine ja kasutamine kommertseesmärkidel ainult viitega. © minut.ee 2001-2010 ISSN 1406-8796
        Avalehele    Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud