Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud
paberMINUT 1.00paberMINUT 0.90paberMINUT 0.80paberMINUT 0.70paberMINUT 0.60paberMINUT 0.50paberMINUT 0.40
    Unustasid salasõna?    Registreeru kasutajaks! 
minut :: menüü

minut rubriigid

minut teemad

banner

Inglismaa ei pea IE-d ohtlikumaks teistest veebilehitsejatest

postitas doc kes-oleks-võinud-arvata osak. 20:57 31. jaanuar, 2010
turva Lord Avebury esitas parlamendile küsimuse Internet Exploreri turvaaukude rohkuse kohta ning uuris kas Inglismaa võiks loobuda selle kasutamisest. Vastuse sai ta kiirelt - valitsusametnike sõnul "pole mingeid tõendeid", et kõige viimaste turvauuendustega IE oleks ohtlikum kui mõni teine turul olev veebilehitseja. Sarnast juttu on kostnud paljude valitsuste poolelt, seega pole tegemist mingi erakordse möödapanekuga. Mida arvavad Minuti lugejad - kas siinse väikeriigi valitsus oleks nõus loobuma IE6 standardist e-riigi tarkvara koostamisel?

Sky Perfect asub tootma 3D telesaateid | Taani loobub Microsofti failiformaadist ODF kasuks  >

 

 
minut.ee login
kasutajanimi:

parool:

[ tee uus kasutajakonto ]


asjakohased viidad
  • Slashdot
  • "pole mingeid tõendeid"
  • Veel teemal turva
  • Veel doc-lt

  • Inglismaa ei pea IE-d ohtlikumaks teistest veebilehitsejatest | Logi sisse/tee kasutajakonto | Top | 11 kommentaari | otsi arutelust
    Künnis:
    peenes kirjas: Järgmised kommentaarid kuuluvad nende autoritele. Meie ei vastuta nende eest kuidagi.
    e-riik (hinne: 0)
    by Tundmatu Sõdur 21:12 31. jaanuar, 2010 (#101505)
    Oota mis kas valitsusel on mingi standart millekski seoses e-riigiga? Niipalju kui mina aru saan siis valitsus ei saa muffigi aru mida ta teeb ja milleks või misasjad on standardid või mida üldse oleks vaja teha. Tehakse mingi junn, õeldakse et see junn töötab "arvutiga", kui sulle ei meeldi, siis "lae alla arvuti uuendused" ja üldse, mida sa mõlised, ei oska või?
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:e-riik (hinne: 0)
      by Tundmatu Sõdur 23:09 31. jaanuar, 2010 (#101506)
      absoluutselt nõus:) mis puudutab IE6 ja üldse brouserid, mis ei järgi HTML standardit, tuleb eemale jätta. Muidu sünnivad rakendused, mis ainult ühe asjaga toimivad. Standardiks veebirakenduste puhul on HTML ja tulekul HTML5. Selle peale peaks loogika käima. Valitsus ja firmad seal all on väljas ainult ühele asjal = raha.
      [ vasta sellele | artikkel ]
    Google saadab samuti pikalt (hinne: 2)
    by pezz 23:15 31. jaanuar, 2010 (#101507)
    Kasutaja #1306 info | http://pezz.tkwcy.ee
    Kui mitte Eesti e-valitsus, siis vähemalt Google hoolitseb selle eest, et 27. augustil 2001 ilmavalgust näinud IE6 (tundmatuks jääda sooviva eesti veebisaidi statistika järgi hetkel 6% kasutajatest) lõppude lõpuks hingusele saaks minna: http://googleenterprise.blogspot.com/2010/01/moder n-browsers-for-modern-applications.html
    [ vasta sellele | artikkel ]
    ilmselt ei kasutata (hinne: 2)
    by HillarP 16:02 1. veebruar, 2010 (#101517)
    Kasutaja #7101 info | http://karulaas.homelinux.org/
    Tõenäoliselt pole IE auk Briti valitsusasutustes ohtlik, kuna seda seal lihtsalt ei kasutata :) Kui vaadata parlamendis tegelikult esitatud küsimust ja vastust [parliament.uk], siis vastus küsimusele on piisavalt ümmargune ja sellest võib üsna mitmeti aru saada.

    Samas on Briti CIO tulevikuplaanid seotud hoopis vabavaraliste lahendustega [cabinetoffice.gov.uk].
    [ vasta sellele | artikkel ]
    mis vahet sellel on (hinne: 1)
    by dmn 13:02 4. veebruar, 2010 (#101554)
    Kasutaja #9165 info
    Ses mõttes, et kui 90% inimesi kasutab IE'd siis seda exploiditakse kõige rohkem.. mis on täiesti normaalne, sest mõtetuid browsereid pole väga mõtet exploitida kui neid keegi ei kasuta. Samas kui nüüd kõik lülituks homme ümber FF'i peale, siis hakatakse seda exploitima jne.. ja üleüldse.. igal browseril on augud, lihtsalt iseasi kui palju üks või teine firma kära laseb tekkida neist. Või kui palju nn fännid ise kära teevad sellest.. taas kord FF'i näide.. inimesed fännavad seda ja tänu sellele turvaaugud mis leitakse silutakse vaikselt ära, sest FF on ju nii hea.
    [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:mis vahet sellel on (hinne: 0)
      by Tundmatu Sõdur 23:25 4. veebruar, 2010 (#101565)
      Nõustun täielikult, et exploiditakse IE'd kõige rohkem, kuna ta on kõige populaarsem. Suurim IE viga minu silmis on aga see, et ta ei järgi standardeid.
      [ vasta sellele | artikkel ]
      Re:mis vahet sellel on (hinne: 2)
      by HillarP 1:23 5. veebruar, 2010 (#101567)
      Kasutaja #7101 info | http://karulaas.homelinux.org/
      See, et "rünnatakse rohkem, kuna on populaarne" kipub pigem selline pooltõde olema. Tegelikult rünnatakse seda, mille ründamise lihtsuse ja ründe tulemuse suhe on suurem. Kuna IE puhul toimib üks auk brauseri kõigi versioonide ja kõigi all olevate OpSüsteemide puhul, siis ongi IE ründamise kasutegur suurem. Teiste brauserite puhul tuleb hakata iga versiooni puhul uuesti otsast peale tegema.

      Mis puudutab väidet "90% kasutab IE-d", siis kipub see veidi naiivne ning ajast ja arust olema. Tegelikult on kõikide IE versioonide "turuosa" kokku umbes 50%. Umbes 35% on FireFoxi (erinevate versioonide) käes ning ülejäänud 15 jaguneb Opera, Mozilla, Konquerori, Chrome, Safari ja muude pisemate vahel. Muide, minu isiklikus blogis on FF osakaal 39% ja IE oma 33%, kusjuures peale BSI hoiatust oli kohe näha kuidas IE osakaal hakkas langema ja FF oma tõusma :)
      [ vasta sellele | artikkel ]
    "How do I love thee? My accumulator overflows."
    tyng@minut.ee
    Kõik info siin lehel on seespidiseks kasutamiseks, igasugune kopeerimine ja kasutamine kommertseesmärkidel ainult viitega. © minut.ee 2001-2010 ISSN 1406-8796
    Avalehele    Kirjuta uudis    Vanemad lood    Eelmised küsitlused    KKK    Autorid    Määrangud